21 Şubat 2011 Pazartesi

Allahım ne yapsam

Allahım ne yapsam yada yapmasam iyi biri olmuyor benden.
kendim için değil, olmak istediklerim için bu yakarışlar.

Bebekliğim mesela hep ama hep ağlayarak geçmiş
Katiyen uslu söz dinleyen bir bebek olamamış benden
Emziğini delmek için saatlerini harcayıp daha sonra
Vay benim emziğim diye delik diye ortalığı velveleye veren türden.

Çocukluğum iyi futbol iyi basketbol oynayamayarak geçti
Her saklambaçta oyun bozarlık yapıp arkadaşlarının yerini ispiyonlayarak,
Revaçta misket oynamak varken mesela ben toprak eşeleyip
Karıncalara karşı hiçte çetin olmayan bir savaşa girmeyi tercih ettim.

Gençliğim başarılı bir öğrenci olamayıp bir sürü emeği yok sayan
İyi bir arkadaş, iyi bir evlat, iyi bir sevgili, iyi bir eş, ve iyi bir baba
Ve daha olamadığım olmak için kılımı dahi kıpırdatmadığım yığınla
İyi hiç bir şey yapamayarak, iyi biri olamayarak geçti.

Şimdilerde yaşım aldı başını gidiyor
İhtimal kök salmayacağım bu dünyada evet bu doğra ama
İhtimal ihtiyarlık evremde cezbetmeyecek çevremdekileri,
İnsanlara aksi çekilmez asık suratlı mız mız mutlu olmadığı için
Etrafa mutsuzluk saçan bir adam olup çıkacağım

Allahım ne yapsam yada yapmasam iyi biri olmuyor benden
kendim için değil olmak istediklerim için bu yakarışlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder