22 Şubat 2011 Salı

En bilindik kelimelerden anlaşılmaz şiirler yazacağım


en bilindik kelimelerden
anlaşılmaz şiirler yaacağım,
en bilindik harflerden
anlaşılmaz sözcükler kuracağım.

kimliksiz bir silüet bulacağım kendime
yüzüne çizgiler çizeceğim şairane
saçında hafif kırlar,elinde kalemiyle
düşünceli bir tavır sonra kimsesizce.

kıyılara gideceğim,ayaklarımı denize salacağım
yükselen denize va dalgalara aldırmayacağım
dibime kadar gelen balıklara kıymayacağım
el sallayacağım gemilere,martılarla ahbab olacağım..

böyle değildim diye hayıflanacağım kendime,
üzüleceğim belki de,ağlayacağım yine.
en nefret ettiğim şeyi sigarayı bile,
günde üç pakete,ağzımdan düşürmemecesine.

oturduğum kaldırımlarda ne koparsa avuçlarıma,
utanıp gizleneceğim,uzamış sakallarımın ardına,
ne gitar bilirim,ne saz,ne de türkü çağırma
mutlumusun kemancı kız beni düşürdüğün duruma.

beni gören veletler,deli diye peşimden koşacak
eski filimleri andıran halimi kimse umursamayacak,
sonra elimdeki asada bir işe yaramayacak,
düşeceğim bir yerlerde,bedenim sahipsiz kalacak.

en bilindik kelimelerden,anlaşılmaz şiirler yazdım,
onu bilmeyin diye anlamsızca,kendimi paraladım,
en bilindik harflerden,anlaşılmaz sözcükler karaladım,
nedenini kendime,kendime bile anlatamadım .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder